Λουκάς Τουρνατζής

Είμαι ικανοποιημένος/η από τη συνεργασία μου με τον ασφαλιστικό μου σύμβουλο;

Αυτή μάλλον είναι μία καλή ερώτηση που πρέπει να κάνει ο/η ασφαλισμένος/η στον εαυτό του/της. Σίγουρα αρκετοί θα αναρωτήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους με αυτόν/ήν.

Κάποιοι θα ήταν πολύ ευχαριστημένοι, κάποιοι λιγότερο, άλλοι δυσαρεστημένοι και μερικοί ίσως να μην μπορούσαν να έχουν μία ξεκάθαρη άποψη.

Ποια είναι τα ερωτήματα που όταν απαντηθούν, θα οδηγήσουν σε ένα ασφαλές συμπέρασμα για την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που τους παρέχει ο/η ασφαλιστικός σύμβουλος?

Ας δούμε μερικά από τα βασικότερα:

– Είναι επιμελής στις υποχρεώσεις του προς εμένα;

– Απαντά πάντα στις τηλεφωνικές κλήσεις μου και στα email μου;

– Όταν του ζητάω μία πληροφορία, γνωρίζει την απάντηση ή αν δεν τη γνωρίζει, μου απαντάει σε εύλογο χρονικό διάστημα;

– Διερευνά διεξοδικά τις ανάγκες μου πριν προτείνει τη σωστή λύση;

– Νιώθω να με πιέζει για να λάβω μία απόφαση ή μου δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για να αποφασίσω όταν είμαι έτοιμος/η;

– Με κάνει να νιώθω ότι είμαι σημαντικός/ή για αυτόν;

– Είναι ειλικρινής;

– Θέλω να τον/η συστήσω σε ένα φίλο μου ή σε μία συνάδελφό μου;

– Ακούει τις ανησυχίες μου, τα όνειρά μου, τις προσδοκίες μου, τα προβλήματα μου ή απλώς μιλάει για τα καλά προγράμματα της εταιρίας του;

– Φροντίζει να κρατά τα προσωπικά μου στοιχεία με εχεμύθεια;

– Είναι παρόν όταν τον/την χρειάστηκα;

– Παρακολουθεί την αγορά; Συνεχίζει να επιμορφώνεται; Βελτιώνει τις γνώσεις του και τις ικανότητές του;

– Είναι ευχάριστος; Μου αρέσει να συζητώ μαζί του/της;

– Μου εξηγεί τους λόγους που προτείνει την καλύτερη δυνατή λύση για την κάλυψη των αναγκών μου;

– Νιώθω »ασφαλής»;

– Θα τον παρουσίαζα ως »επαγγελματία» ασφαλιστικό και επενδυτικό σύμβουλο;

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: